مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-03اقتصادي

انتقال تجربیات سامانه های شفافیت شستا به دیگران فراهم شود


معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه، روز دوشنبه 11 مرداد 1400 دربازدید 5ساعته از شستا جزییات اقدامات و دستاوردهای شستا را بررسی کردند.

- در این نشست، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا گزارش مبسوطی از عملکرد 3سال اخیرارائه کرد و گفت: رشد سود خالص شرکت اصلی شستا از 1250 میلیارد تومان به 32هزار میلیارد تومان در سال مالی گذشته نتیجه عملکرد شفاف و گزارش گیری و پیگیری های مستمر مدیریتی است.

مدیرعامل شستا در این نشست تخصصی، با تحلیل عملکرد 18سال اخیر شستا، تصریح کرد: سود خالص 3سال گذشته شستا معادل 2برابر جمع 18سال گذشته بوده است.

در این نشست گزارش سامانه های شفافیت شستا ارائه و هیات سازمان بازرسی سوالات و نکات خود را مطرح کردند.

پس از استماع گزارش محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا، غلام عباس ترکی، معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور ضمن تقدیر از گزارش ارائه شده و دستاوردهای محقق شده در شستا، ضمن تاکید بر تعمیق همکاری های شستا و بازرسی کل کشور، گفت: لازم است بخش حقوقی و زیرساخت های حقوقی مجموعه تقویت شود و هیات رسیدگی به تخلفات در شرکت ها و کمیته انضباطی حسب چارجوب حاکمیت شرکتی تقویت و فعالانه تر عمل کند.

دکتر ترکی با بیان این که مجموعه عملکرد ساماندهی شرکت ها از جمله ادغام ها و انحلال ها، عرضه در بورس و افزایش سرمایه ها کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تجربیات سامانه های شفافیت شستا به دیگران فراهم شود

انتقال تجربیات سامانه های شفافیت شستا به دیگران فراهم شود