مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-03سياسي

9 پرستار به کادر بیمارستان قشم اضافه می شود


9 نفر نیروی پرستاری امروز از تهران وارد شهرستان شده و به کادر پرستاری بیمارستان پیامبر اعظم(ص) اضافه می شوند.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان قشم گفت: 9 نفر نیروی پرستاری امروز از تهران وارد شهرستان شده و به کادر پرستاری بیمارستان پیامبر اعظم(ص) اضافه می شوند.

علیرضا نصری امشب (12 مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این تعداد نیرو برای تامین بخشی از نیاز پرستاری بیمارستان و در پاسخ به درخواست ستاد کرونا با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان از تهران وارد قشم می شوند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم تصریح کرد: بنا به قول مساعد سازمان منطقه آزاد، اسکان پرستاران اضافه شده به کادر پرستاری بیمارستان توسط این سازمان تامین می شود.

نصری بار دیگر، تغییر شرایط بحرانی و بسیار سخت فعلی را نیازمند همکاری و همبستگی عمومی ذکر و ضرورت زدن ماسک، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دریافت واکسن گروه های سنی اعلام شده و پرهیز از تردد، تجمع و مسافرت را یاد آوری کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی و عمل به مسئولیت های سازمانی و اجتماعی دستگاه های مسئول، صاحبان سرمایه، خیرین و سازمان و شرکت های اقتصادی و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی نیروی مورد نیاز بیمارستان بطور کامل تامین و همزمان با کاهش مبتلایان، مشکلات کادر بیمارستان هم کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پرستار به کادر بیمارستان قشم اضافه می شود

9 پرستار به کادر بیمارستان قشم اضافه می شود