مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:502021-08-03پزشكي

آغاز واکسیناسیون دانشجویان قم در شهریور


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه افرادی که واکسیناسیون شده اند بسیار کمتر از سایر افراد به جهش جدید ویروس کرونا به نام دلتا مبتلا می شوند، - از آغاز واکسیناسیون دانشجویان در شهریورماه خبر داد.

دکتر محمدرضا قدیر در حاشیه افتتاح مرکز جهادی واکسیناسیون شهید گمنام دانشگاه قم، عنوان کرد: اکنون کشور در پیک بزرگی قرار دارد که شاید بزرگ ترین پیک در طی پنج دوره خیز این بیماری در کشور است، روزانه هم وطنان بسیاری آسیب می بینند، در قم ظرفیت بیمارستان ها تکمیل است و بیش از 800 بیمار بستری در بیمارستان ها وجود دارد همچنین روزانه ششصد بیمار به صورت موقت در بیمارستان ها بستری می شوند.

تنها راه کنترل بیماری واکسیناسیون وسیع است رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم ادامه داد: تنها راه کنترل بیماری واکسیناسیون وسیع است و این امر با افزایش سرعت و واکسیناسیون در سراسر کشور انجام می پذیرد.

در استان قم رکورد واکسن با روزانه ده هزار دوز شکسته شده است وی بیان کرد: مرکز جهادی دانشگاه قم نهمین مرکز واکسیناسیون است که در حال افتتاح است و در استان قم نیز در زمینه واکسیناسیون رکورد واکسن با روزانه ده هزار دوز شکسته شده است.

دکتر قدیر افزود: تمام سازمان های استان قم با کمک استاندار محترم بسیج شدند و به همراه رؤسای دانشگاه ها از جمله دکتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانشجویان قم در شهریور

آغاز واکسیناسیون دانشجویان قم در شهریور