مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-03اقتصادي

خسارت 567میلیارد تومانی سیلاب تابستانی در مازندران/ راه 2 روستا همچنان مسدود است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: سیلاب تابستانی567 میلیارد تومان به استان مازندران خسارت وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهدی رازجویان در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده  اظهار کرد: سیل در 48 ساعت اخیر به 10 شهرستان مازندران خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی در شهرستان بابل اتفاق افتاد، افزود: حجم بارش در رودخانه سجادرود بابل نزدیک به 170 میلی متر و ورودی به سد البرز نیز 450 مترمکعب بر ثانیه بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، میزان خسارت برآورد شده در سطح استان را 437 میلیارد تومان تا این لحظه برآورد کرد و اضافه کرد: خسارات شامل خسارت به تاسیسات زیربنایی، جاده ها، راه ها، 3 دهنه پل بزرگ در بابل و تنکابن، 20 کانال انتقال آب و 10 منزل مسکونی است.

رازجویان با بیان اینکه حدود 117 میلیارد تومان به زمین های کشاورزی و باغ های استان و حدود 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به منازل مسکونی و امکانات معیشتی روستاییان خسارت وارد شده است، تاکید کرد: نیروهای دستگاه های خدمات رسان به مناطق آسیب دیده اعزام و از اولین ساعات وقوع سیل خدمات رسانی به مردم آغاز شد.

وی با بیان اینکه راه های دسترسی به روستاها در حال بازگشایی است، گفت: به جز دو روستا که به زودی راه دسترسی آنها بازگشایی خواهد شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 567میلیارد تومانی سیلاب تابستانی در مازندران/ راه 2 روستا همچنان مسدود است

خسارت 567میلیارد تومانی سیلاب تابستانی در مازندران/ راه 2 روستا همچنان مسدود است