مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-03اقتصادي

ایستگاه مترو ماموت تا 6 ماه دیگر به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: ایستگاه قطار شهری ماموت تا 6 ماه دیگر پس از طی مراحل تست گرم وارد مدار می شود و ظرفیت جابه جایی روزانه 200 هزار نفر فراهم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حق لطفی عصر سه شنبه در نشست با مدیران و مدیر پروژه مهندسین ناظر در کارگاه پروژه مترو ماموت برگزار شد بر تسریع و اتمام این طرح تأکید و اظهار کرد: استفاده از توانمندی شرکت های داخلی این فرصت را به ما می دهد تا بتوانیم علاوه بر توسعه اشتعال شاهد طرح های منحصر به فردی باشیم که برای اولین بار در حال اجرا است.

ایستگاه مترو ماموت اولین ایستگاه مترو پیش ساخته بتنی است وی بیان کرد: ایستگاه مترو ماموت اولین ایستگاه مترو پیش ساخته بتنی است که توسط یک شرکت داخلی ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از پیشرفت 30 درصدی ایستگاه مترو ماموت خبر داد و تصریح کرد: راه های دسترسی، ساختمان های حاشیه ای، پوشش کف سکو، دیواره ها و.

انجام شده و پیش بینی می کنیم تا 6 ماه آینده سوت قطار در این ایستگاه به صدا درآید.

وی با بیان اینکه ما به دنبال کار و اجرای مطلوب آن هستیم و اجازه نمی دهم این طرح به مشکل بخورد، خاطرنشان کرد: باید با تمام توان بدون حاشیه با صد درصد انرژی در موعد مقرر کار این ایستگاه به اتمام برسد و آن را برای سرویس دهی به مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه مترو ماموت تا 6 ماه دیگر به بهره برداری می رسد

ایستگاه مترو ماموت تا 6 ماه دیگر به بهره برداری می رسد