مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-03سياسي

ابراهیم عزیزی: شرایط برای یک حرکت بزرگ در فارس مهیا شده است


نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه مهم انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس گفت: شرایط برای یک حرکت بزرگ در استان فارس مهیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در سومین نشست رسمی شورای راهبردی خواستار پیگیری مستمر این پروژه در ادامه کار شد و گفت: راهبردی تعریف شده و باید با استفاده از ظرفیت های ملی و استانی روی آن با قدرت متمرکز شویم تا هرچه زودتر به ثمر برسد.

عزیزی تأکید کرد: شرایط برای یک حرکت بزرگ در استان فارس مهیا شده است و آیندگان متوجه این حرکت مهم با توجه به کمبود ذخایر آب خواهند شد.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به سفر خود به استان اصفهان و رایزنی با مسؤولان این استان در مورد همکاری های مشترک در حوزه راه و آب گفت: با توجه به رایزنی با اصفهانی ها فضای خوبی به وجود آمده تا آب را از خلیج فارس به سراسر استان فارس برسانیم چراکه قرار است آب به اصفهان نیز برود پس در این مسیر فارس نیز سیراب خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشکیل دولت جدید نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به تشکیل دولت جدید باید سطح انتظارات خود را از وزرای جدید مشخص کنیم بنابراین لازم است به یک راهبرد مشخص در خصوص پروژه های مهم برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم عزیزی: شرایط برای یک حرکت بزرگ در فارس مهیا شده است

ابراهیم عزیزی: شرایط برای یک حرکت بزرگ در فارس مهیا شده است