مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-03سياسي

نتیجه وحدت در شورای شهر همدان تحول به نفع مردم است


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در بیانیه ای خواستار وحدت و انسجام بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر همدان به منظور ایجاد تحول به نفع مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در بیانیه ای خواستار وحدت و انسجام هر چه بیشتر میان اعضای شورای اسلامی شهر همدان به منظور ایجاد تحول به نفع مردم شد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است؛ بسمه تعالی شوراهای اسلامی شهر و روستا به منزله پارلمان های محلی می توانند اثرگذاری جدی در ارتقای مردمسالاری دینی داشته باشند، نقش آفرینی شوراهای اسلامی در پیشرفت، عمران و آبادانی، سلامت و محیط زیست و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و در یک کلام در بالا بردن میزان رضایتمندی مردم و افزایش سقف کارآمدی در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط سخت کنونی و اعتماد مردم به جریان انقلابی و انتخاب افراد متعهد، متخصص، دلسوز و معتقد به آرمان های انقلاب اسلامی و مطالبات عدالت خواهانه مردم عزیز قابل تقدیر و شایسته سپاسگزاری است.

بهترین راه شکرگزاری این نعمت بزرگ، تلاش هر چه بیشتر برای تحقق وعده ها و عملیاتی شدن برنامه های ارائه شده است، اکنون منتخبین محترم شورای اسلامی شهر همدان در معرض آزمون بزرگ و مهم معرفی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه وحدت در شورای شهر همدان تحول به نفع مردم است

نتیجه وحدت در شورای شهر همدان تحول به نفع مردم است