مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-03اقتصادي

خرید تضمینی و بازارسازی جزو مشکلات عشایر است


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کمبود نقدینگی، خرید تضمینی و بازارسازی برای محصولات از مشکلات اساسی عشایر محسوب می شود.

- ، علیرضا عباسی عصر سه شنبه در حاشیه بررسی مسائل و مشکلات عشایر البرز با بیان اینکه عشایر استان 860 خانواده با جمعیتی بالغ بر 5 هزار نفر را تشکیل می دهند، اظهار کرد: این حافظان امنیت غذایی کشور روزانه 6 هزار و 800 تن شیر و 3 هزار و 800 تن گوشت گوسفندی را تولید و نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی استان ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه عشایر غیور کشور با دامداری، تولید محصولات کشاورزی، لبنیات و صنایع دستی سهم بزرگی در رفع نیازهای کشور دارند، خاطرنشان کرد: مشکل نقدینگی، خرید تضمینی و بازارسازی برای محصولاتشان از مشکلات اساسی این عزیزان محسوب می شود.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: عمده مشکلات عشایر یا ریشه انسانی دارد که شامل عدم داشتن بازار مالی مناسب برای عرضه تولیدات لبنی، گوشتی، صنایع دامی، گردشگری و عدم تأمین زنجیره تولید است یا عوامل طبیعی نظیر خسارت سیل، رانش زمین، از بین رفتن جاده ها و بالا آمدن آب رودخانه هاست.

وی متذکر شد: در هر دو حوزه انسانی و عوامل طبیعی عشایر استان مسائل و مشکلاتی را مطرح نمودند که امیدواریم با عنایت به شعار سال با رفع موانع تولید و پشتیبانی های مورد نیاز به حل مشکلات عشایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی و بازارسازی جزو مشکلات عشایر است

خرید تضمینی و بازارسازی جزو مشکلات عشایر است