مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-03سياسي

گرفتاری نیمی از کودکان استان مرکزی به چاقی و اضافه وزن


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: 57 درصد کودکان استان مرکزی دارای چاقی و اضافه وزن هستند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: 57 درصد کودکان استان مرکزی دارای چاقی و اضافه وزن هستند.

بهروز اکرمی یازدهم مردادماه در جلسه کارگروه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به موضوع حقوق کودک، اظهار کرد: علاوه بر پیگیری های اداری باید در این زمینه فرهنگ سازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه واژه فرهنگ و موضوع فرهنگ سازی مظلوم واقع شده و هر زمان که در جایی با چالش روبرو می شویم، مسئله فرهنگ سازی را مطرح می کنیم، افزود: فرهنگ سازی به معنی فراموشی مسئولیت ها نیست، در پیشرفته ترین کشورهای دنیا زمانی که در پی ترویج رفتارهای درست مانند بستن کمربند ایمنی هستند، جریمه نقدی قائل می شوند و مسلما با ادامه این شرایط مردم ترغیب به انجام رفتار درست می شوند.

اکرمی تصریح کرد: فرهنگ سازی به معنی توصیه و موعظه نیست، بلکه اجرای یک تصمیم درست است، البته در فرآیند اجرایی ممکن است توصیه و موعظه نیز انجام شود، اما در واقع فرهنگ سازی به معنای اتخاذ یک تصمیم و اجرای درست آن است.

وی تاکید کرد: به منظور توجه و رعایت مباحث مربوط به حقوق کودکان و سالمندان مسلما باید در روند اجرای تصمیمات، ملاحظات لازم را مدنظر داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری نیمی از کودکان استان مرکزی به چاقی و اضافه وزن

گرفتاری نیمی از کودکان استان مرکزی به چاقی و اضافه وزن