مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-03اقتصادي

افتتاح تره بار پروین با حضور شهردار تهران


میدان میوه و تره بار پروین در منطقه 8 پایتخت با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود رنجبریان شهردار منطقه 8 در این باره گفت: ساخت بازارهای میوه و تره بار در محله های کم برخوردار یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری برای رفاه شهروندان است.

به همین سبب ساخت بازار میوه و تره بار در محله های این منطقه از جمله محله تهرانپارس و محله لشگر در دستور کار قرار گرفت و با حضور شهردار تهران بازار میوه و تره بار پروین در ناحیه یک همزمان با 7 بازار جدید میوه و تره دیگر در شهر تهران افتتاح شد.

شهردار منطقه 8 همچنان در ادامه افزود: منطقه 8 دارای 13 محله است و درصددیم که همه محله ها از چنین ظرفیت هایی بهره مند شوند.

رنجبریان گفت: پروژه پروین در تهرانپارس واقع در ناحیه یک به متراژ 1200 متر است و بدون شک می تواند بخش قابل توجهی از نیاز شهروندان محله و حتی منطقه را تأمین کند.

وی تصریح کرد: هدف ما این است همه محله ها دارای تره بار شود، چرا که بازارهای میوه و تره بار، علاوه بر ارائه خدمات مناسب در زمینه ارائه انواع میوه و محصولات مورد نیاز شهروندان، با کاستن از ترددهای برون محله ای باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن می شوند و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان خود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تره بار پروین با حضور شهردار تهران

افتتاح تره بار پروین با حضور شهردار تهران