مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-03اقتصادي

کاهش درآمدهای سازمان ترافیک شهرداری قم با شیوع کرونا


سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از کاهش درآمدهای این سازمان از زمان شیوع کرونا خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این کاهش درآمدها تأثیری در روند کاری سازمان نداشته و برنامه ها بدون وقفه در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، قاسم طالبی با اشاره به تصویب لایحه تفریغ بودجه سال 1399 این سازمان در شورای اسلامی شهر، از کاهش درآمدها در سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش درآمدهای پارکینگ های عمومی در سطح شهر معادل با 82 درصد بودجه اصلاحی و 67 درصد بودجه پیش بینی شده بود، ابراز کرد: به همین علت منابع درآمدی این سازمان به میزان قابل توجهی کاهش یافت، اما با استفاده از ظرفیت و توانایی های مجموعه های فعال در سازمان توانستیم بدون اخلال در روند خدمات رسانی به فعالیت های حوزه تخصصی خود ادامه دهیم.

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: در همین راستا اجرای موفق هوشمند سازی و استفاده از انرژی خورشیدی در تقاطع های سطح شهر که به عنوان موردی تقاطع معصومیه(س) در خیابان امامزاده ابراهیم (ع) انجام شد.

به گفته وی اجرای نیازهای ترافیکی عمودی و افقی مناطق هشتگانه، تلاش در راستای افزایش پارکینگ های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر، افزایش نظارت و افزایش سطح کیفی ارائه خدمات به شهروندان و زائری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش درآمدهای سازمان ترافیک شهرداری قم با شیوع کرونا

کاهش درآمدهای سازمان ترافیک شهرداری قم با شیوع کرونا