مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-03اقتصادي

از وضعیت نگران کننده کرونا در چهارمحال و بختیاری تا ضعف در اجرای مصوبات ستاد


بررسی امکان تعطیلی کامل شهر به مدت یک هفته، بررسی شیوه برگزاری مراسمات محرم، بررسی دلایل اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا، تشدید نظارت بر مبادی ورودی و خروجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بررسی امکان تعطیلی کامل شهر به مدت یک هفته، شیوه برگزاری مراسمات محرم، بررسی دلایل اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا، تشدید نظارت بر مبادی ورودی و خروجی، افزایش همکاری دستگاه ها برای مهار گسترش کرونای نوع دلتا و اعمال محدودیت تعطیلی برای برخی از مشاغل از جمله مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تغییر دولت خللی در انجام امور ایجاد نکند/ تا آخرین لحظه به وظایف خود عمل می کنیم اقبال عباسی در این جلسه گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم به نظر می رسد پروتکل های سال گذشته برای اجرای این مراسمات اعمال شود، اما در این خصوص باید منتظر تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا اطلاع ثانوی فعالیت تالارهای پذیرایی، سالن های سینما، پاساژها و بازارهای سربسته، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی، شهربازی ها، باغ وحش ها و نمایشگاه های عمومی و تخصصی در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وضعیت نگران کننده کرونا در چهارمحال و بختیاری تا ضعف در اجرای مصوبات ستاد

از وضعیت نگران کننده کرونا در چهارمحال و بختیاری تا ضعف در اجرای مصوبات ستاد