مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-03سياسي

با تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی درصدد افتتاح نقاهتگاه ها هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی درصدد افتتاح نقاهتگاه ها هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی درصدد افتتاح نقاهتگاه ها هستیم.

شهرام حبیب پور در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه علی رغم اینکه تعطیلی تالارها ولی در داخل منازل شاهد برگزاری مراسم هستیم، افزود: موج ویروس جدید دلتا خطرناک در سنین پایین هم شایع شده و در عرض چند روز می تواند کل اعضای یک خانواده را درگیر کند.

وی با بیان اینکه ویروس جهش یافته دلتای کرونا قدرت انتشار بالایی دارد، گفت: این ویروس کاملاً وحشی بوده و با توجه به قدرت سرایت بالا، لازم است که دستورالعمل های بهداشتی بیش از گذشته رعایت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه متأسفانه در 24 ساعت گذشته آمار بستری ها در استان اردبیل رشد قابل توجهی دارد و اگر این روند ادامه داشته باشد تخت خالی در بیمارستان ها نخواهیم داشت، ادامه داد: با تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی نیز در صدد افتتاح نقاهتگاه ها هستیم.

حبیب زاده با اشاره به واکسیناسیون 80 درصد سنین بالای 60 سال، افزود: در صورت عبور از این خیز کرونا و واکسیناسیون آحاد مختلف جامعه تا چند ماه آینده خیز دیگری در کشور نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی درصدد افتتاح نقاهتگاه ها هستیم

با تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی درصدد افتتاح نقاهتگاه ها هستیم