مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-03سياسي

استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان بهارستان توسط ستاد بنیاداحسان


درپی گسترش شیوع کرونای دلتا، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام بیمارستان صحرایی در شهرستان بهارستان تهران را برپا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرکشور، بنیاد احسان با استقرار بیمارستان های سیار و صحرایی احسان در مناطق مختلف کشور به کمک کادر درمانی کشور آمده است.

سلیمانی افزود: در جدیدترین اقدام بنیاد احسان، 2 چادر بیمارستانی احسان با ظرفیت 20 تخت بستری و قابلیت 400 نفر درمان روزانه رمدسیویرتراپی برای یاری کادر درمان بیمارستان امام حسین شهرستان بهارستان اعزام شد.

مدیرعامل بنیاد احسان درخصوص سایر بیمارستان های مستقرشده احسان نیز بیان کرد: پیش از این بیمارستان صحرایی احسان در کنار بیمارستان میلاد تهران استقرار یافته و تاکنون برای 8 هزار نفر خدمات درمانی انجام داده است.

وی افزود: بیمارستان سیار احسان در بیمارستان های کرونایی تهران به انجام خدمات درمانی مشغول است که شامل 3 هزار درمان سرپایی و رمدسیویرتراپی در بیمارستان بوعلی، 16 هزار رمدسیویرتراپی در بیمارستان مسیح دانشوری و 800 بستری کامل در بیمارستان امام حسین تهران می باشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که از ابتدای شیوع ویروس کرونای دلتا در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان، در بیمارستان سیاراحسان در زاهدان تاکنون 1700 بیمار رمدسیورتراپی و سرپایی درمان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان بهارستان توسط ستاد بنیاداحسان

استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان بهارستان توسط ستاد بنیاداحسان