مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-03سياسي

تامین اعتبار و تکمیل 3 پروژه اولویت دار شهرستان پیشوا در سال 1400


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  در خصوص تکمیل سه پروژه اولویت دار شهرستان پیشوا در سال 1400 قول مساعد داد.

- ایسنا/تهران رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  در خصوص تکمیل سه پروژه اولویت دار شهرستان پیشوا در سال 1400 قول مساعد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود شفیعی عصر سه شنبه 12 مرداد ماه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا بیان کرد: با تعیین سه پروژه اولویت دار پیشوا و معرفی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل صددرصدی آنها تامین و تخصیص داده می شود.

وی ادامه داد: جلسات شورای برنامه ریزی فارغ از بودجه و اعتبار، برای رصد و راهبری فعالیت ها تشکیل می شود و کمیته برنامه ریزی نیز متناظر با آن در سطح شهرستان عمل می کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عنوان کرد: همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف هستند به فراخور موضوعات در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها شرکت کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: امسال ظرفیتی در قانون بودجه در بند ذیل تبصره هشت ایجاد شده و این اختیار را در خصوص درصدی از اعتبارات ارزش افزوده می دهد که متفاوت از سال های قبل به طور مستقیم در شورای برنامه ریزی تصمیم گیری شده و تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار و تکمیل 3 پروژه اولویت دار شهرستان پیشوا در سال 1400

تامین اعتبار و تکمیل 3 پروژه اولویت دار شهرستان پیشوا در سال 1400