مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-03اقتصادي

توزیع 29 پکیج برق خورشیدی 100 واتی در بین عشایر شهرستان شهرکرد


مدیرکل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد 29 پکیج خورشیدی 100 واتی ( قابل حمل) در بین عشایر شهرستان شهرکرد توزیع شد، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد 29 پکیج خورشیدی 100 واتی ( قابل حمل) در بین عشایر شهرستان شهرکرد توزیع شد، گفت: از این تعداد، 21 دستگاه به عشایر بخش لاران و 8 دستگاه به عشایر منطقه هفشجان تحویل داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری مجید فرهزاد با اشاره به نقش موثر جامعه عشایری در زمینه های تولید و اقتصاد استان و ضرورت توجه لازم به این قشر، اظهار کرد: تعداد 29 پکیج خورشیدی 100 واتی ( قابل حمل) در بین عشایر شهرستان شهرکرد توزیع شد.

وی افزود: از تعداد این پکیج ها، 21 دستگاه به عشایر بخش لاران و 8 دستگاه به عشایر منطقه هفشجان تحویل داده شده است.

فرهزاد خاطرنشان کرد: برای توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال و بختیاری با همکاری اداره کل امور عشایر در سال جاری برنامه ریزی صورت گرفته است و در فاز نخست، 400 دستگاه در میان خانواده های عشایری توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح را تامین روشنایی، رفاه و در نگاه کلی بهره من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 29 پکیج برق خورشیدی 100 واتی در بین عشایر شهرستان شهرکرد

توزیع 29 پکیج برق خورشیدی 100 واتی در بین عشایر شهرستان شهرکرد