مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-03سياسي

مهلت 10 روزه به شرکت آبفا برای بازچرخانی آب در غرب استان تهران


شرکت آبفای استان تهران موظف است تا با ارائه برنامه زمانبندی شده ظرف 10 روز نسبت به بازچرخانی آب در شهرستان های غرب استان به صورت عادلانه اقدام کند.

- ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران: عصر سه شنبه در جلسه تعیین تکلیف تفکیک آب شرب شهرستان های غرب استان تهران با اشاره به اینکه شهرستان های غرب استان در مقایسه با شهرستان های شرق تهران محرومیت مضاعفی در تأمین آب شرب دارند اظهار داشت: شرکت آبفای استان تهران موظف است تا با ارائه برنامه زمانبندی شده ظرف 10 روز نسبت به بازچرخانی آب در شهرستان های غرب استان به صورت عادلانه اقدام کند.

محسنی بندپی بیان داشت: وضعیت پساب تصفیه شده در شهرستان های غرب استان تهران باید تعیین تکلیف و سهم بخش کشاورزی و صنعت در شهرستان های غرب استان مشخص شود.

وی با بیان اینکه با همکاری مردم استان در نحوه مدیریت آب تاکنون هیچ گونه تنش آبی در سطح استان شاهد نبودیم گفت: در این خصوص از همه مردم تشکر می کنیم که با هوشمندی و همکاری همه جانبه سبب شدند دچار این معضل نشویم.

استاندار تهران عنوان داشت: شهرستان های غرب استان تهران بالاترین نرخ رشد جمعیت و همچنین بالاترین نرخ مهاجرت سالانه به استان تهران را دارد و در عین حال یک عقب ماندگی دیرینه در شاخص های توسعه دارد و بیش از نیمی از جمعیت مهاجر سالانه به استان تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 10 روزه به شرکت آبفا برای بازچرخانی آب در غرب استان تهران

مهلت 10 روزه به شرکت آبفا برای بازچرخانی آب در غرب استان تهران