مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-03ورزشي

تهران از 16 مردادماه سیاهپوش می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تهران از روز شنبه 16 مردادماه به مناسبت ماه محرم سیاهپوش شده و پرچم عزای حسینی به اهتزاز در خواهد آمد.

- ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تهران از روز شنبه 16 مردادماه به مناسبت ماه محرم سیاهپوش شده و پرچم عزای حسینی به اهتزاز در خواهد آمد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه 12 مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی خود را برای برگزاری عزای سید الشهدا (ع) آماده می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت محرم در فرهنگ دینی و انقلابی ما گفت: اسلام مدیون سید الشهدا (ع) است و گرامیداشت محرم و حماسه همیشه ماندگار عاشورا وظیفه الهی است و مردم عزیز ما همواره به این مهم توجه داشته اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: شنبه 16 مرداد ماه با حضور شهردار و اعضای منتخب شورای اسلامی پرچم عزای حسینی به اهتزاز در می آید و شهر تهران سیاه پوش خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اگر چه در شرایط حساس کرونایی به سر می بریم و رعایت مسائل بهداشتی کاملاً ضروری است ولی روضه های خانگی همانند سال گذشته برگزار خواهد شد و هیئت ها عزاداری نیز می توانند در فضای باز و با رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران از 16 مردادماه سیاهپوش می شود

تهران از 16 مردادماه سیاهپوش می شود