مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-03اجتماعي

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شهرکرد از امروز


رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: اسامی رانندگان شهری از صبح امروز به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده و طی برنامه ریزی صورت گرفته روزانه 250 نفر از این افراد در مراکز از پیش مشخص شده واکسینه می شوند.

- مهرداد میرزاییان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حدود یک هزار و 500 راننده در خطوط تاکسی و اتوبوس شهری شهرکرد مشغول فعالیت هستند که واکسیناسیون این قشر به علت حساسیت بالا جزو اولویت هاست.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: اسامی رانندگان شهری از صبح امروز به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده و طی برنامه ریزی صورت گرفته روزانه 250 نفر از این افراد برای دریافت دز واکسن به مراکز از پیش مشخص شده مراجعه می کنند.

  وی با بیان اینکه تا کنون یک راننده به علت سن بالا در مواجهه با کووید 19 جان خود را از دست داده است، ادامه داد: امید است با آغاز روند واکسیناسیون، این قشر کمتر دیده شده در جامعه نیز در برابر این ویروس خطرناک ایمن شوند.

میرزاییان در پایان گفت: تا کنون طی دو مرحله بسته های معیشتی میان 500 نفر از رانندگان و بسته های بهداشتی طی چندین مرحله میان همه رانندگان توزیع شده است و با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در صدد تهیه و توزیع مجدد بسته های معیشتی و بهداشتی میان رانندگان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شهرکرد از امروز

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شهرکرد از امروز