مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-03اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و ایران و چین


رییس اتاق بازرگانی زنجان از امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق ایران و چین در راستای توسعه صادارت و همکاری های تجاری دو طرف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، علی یگانه فرد عصر امروز در وبینار مشترک اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین با موضوع تجارت با چین، با بیان اینکه زنجان در بخش های مختلف دارای ظرفیت های صادراتی است، اظهار کرد: این ظرفیت ذیل نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان احصا و تعریف شده و برنامه عملیاتی آن در سال 1400 در حال پیگیری است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه زمینه های همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق ایران و چین احصا و عملیاتی می شود، تصریح کرد: پس از احصای زمینه های همکاری، در نظر داریم تا طی تفاهم نامه ای زمینه های همکاری را عملیاتی کرده و در نتیجه انتفاع فعالان اقتصادی استان را در پی داشته باشد.

وی از برنامه راه اندازی میز مشترک تجارت بین زنجان و چین با محوریت اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین خبر داد و افزود: از این طریق به دنبال پیگیری زمینه های احصا شده همکاری و توسعه تجارت خارجی و صادرات خواهیم بود.

یگانه فرد با اشاره به اینکه ظرفیت های تجاری و صادراتی استان زنجان و اتاق بازرگانی زنجان خاص است و می توان بر روی آنها کار کرد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و ایران و چین

امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و ایران و چین