مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-03سياسي

انتقاد چهره های سیاسی از دخالت قالیباف و مجلس در انتخابات شهردار تهران


محمدصادق جوادی حصار، سیدابوالقاسم رئوفیان، سید حسین نقوی حسینی، منصور حقیقت پور، حسین کنعانی مقدم، احمد مازنی و واعظ آشتیانی در گفت و گوهایی جداگانه به انتقاد از دخالت در انتخابات شهردار جدید تهران پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: انتخاب شهردار تهران در روزهای اخیر حواشی بسیاری پیدا کرده است.

در متن این حواشی اما انتقاد از رییس مجلس به دلیل جانبداری از یکی از کاندیداهای این سمت به رغم برخی حواشی در ارتباط با پرونده های تخلف شهرداری با انتقادات جدی همراه بوده به طوری که محمدرضا بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس دهم اخیراً گفته که حضور متخلفان پرونده هلدینگ یاس در میان گزینه های شهرداری تهران تاسف آور است.

محمدصادق جوادی حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، درباره انتخاب شهردار تهران و حواشی و اخبار آن گفت: انتقادهایی که از دخالت های آقای قالیباف در روند انتخاب شهردار صورت می گیرد از جانب کسانی است که خود آقای قالیباف را نیز به تخلف در بازه زمانی مدیریت شهرداری متهم می کنند و می گویند که او سرسلسه این اتهامات است.

او ادامه داد: وقتی ایشان سراغ تیم قبلی خود می رود طبیعی است که در پی حمایت از چهره و فردی از تیم قبلی خود است تا شهردار جدید تهران به فکر بروز دادن و افشا کردن مسائل قبلی دوران شهرداری آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد چهره های سیاسی از دخالت قالیباف و مجلس در انتخابات شهردار تهران

انتقاد چهره های سیاسی از دخالت قالیباف و مجلس در انتخابات شهردار تهران