مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-03اقتصادي

بارندگی در زنجان 34 درصد کاهش دارد


از اول مهرماه سال گذشته تا 10 مرداد ماه سالجاری بارش ها در استان بیش از 209 میلی متر بارش ثبت شده که نسبت به میانگین بلند مدت 34 درصد کاهش دارد.

- به میزان بارش ها در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از اول مهرماه سال گذشته تا 10 مرداد ماه سالجاری بارش ها در استان بیش از 209 میلی متر بارش ثبت شده که نسبت به میانگین بلند مدت 34 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم 49 درصد کاهش دارد.

وی اظهار کرد: استان زنجان با 107 میلی متر کاهش بارش مواجه است و به لحاظ بارندگی زنجان رتبه 20 کشوری را دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی طارم کمترین بارش ها را داشته و کمترین بارش هم مربوط به شهرستان زنجان با 167 میلی متر است.

رحمان نیا تاکید کرد: طی هفت روز گذشته هم بیشترین بارش ها در استان مربوط به شهرستان سلطانیه به میزان 109 میلی متر بوده است.

وی به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان زنجان امروز قسمتی ابری است و از بعدازظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود و با توجه به بارش باران شاهد وقوع سیل در استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: همچنین بارش ها در استان با رعد و برق همراه خواهد بود که در این میان به مردم توصیه می شود در کنار رودخانه ها و مسیل ها خود داری کنند و در بلندی ها و ارتفاعات کوهستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی در زنجان 34 درصد کاهش دارد

بارندگی در زنجان 34 درصد کاهش دارد