مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-03دانش

زمان و مکان آزمون های عملی رشته های گروه هنر کنکور 1400 اعلام شد


زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1400 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال اطلاعیه 23 تیرماه 1400 متقاضیان رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر شامل نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی، کتابت و نگارگری دانشگاه هـا و مؤسسات آموزش عالـی در آزمون سراسری سال 1400 را که دارای آزمون عملی هستند، باید بر اساس شرایط اعلامی در آزمون عملی شرکت کنند.

آزمون عملی منحصراً از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون صبح روز چهارشنبه 9 تیرماه 1400 حاضر بودند و از تاریخ 6 تا 12 تیرماه علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی مربوط در سایت سازمان سنجش اعلام کرده اند، بعمل خواهد آمد.

افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی این رشته ها در بخش پذیرش با آزمون شده اند، لازم است با توجه به دوره هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می شوند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر (14 تا 18 مرداد 1400) نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و مکان آزمون های عملی رشته های گروه هنر کنکور 1400 اعلام شد

زمان و مکان آزمون های عملی رشته های گروه هنر کنکور 1400 اعلام شد