مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-03سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی همانند فرمانده جنگ تنها بدون امکانات است


جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: من در این شرایط رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان را همانند فرمانده جنگی می بینم که پشت خاکریز بدون مهمات و امکانات قرار دارد و می بیند یکی یکی نیروها و مردمش در حال از بین رفتن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدموسی حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار کرد: من در این شرایط رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان را همانند فرمانده جنگی می بینم که پشت خاکریز بدون مهمات و امکانات قرار دارد و می بیند یکی یکی نیروها و مردمش در حال از بین رفتن هستند.

* چرا دانشگاه علوم پزشکی الان باید تنها باشد، از دست دادن یک نفر هم بسیار زیاد است وی ادامه داد: چرا دانشگاه علوم پزشکی الان باید تنها باشد، از دست دادن یک نفر هم بسیار زیاد است و در طول این مدت ما مردم عادی، نخبگان و نیروهای انسانی را از دست دادیم که هر کدام از آنها برای کشور سرمایه هستند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به موضوع کمبود سرم در استان، تصریح کرد: شبکه مویرگی اطلاعات ما در شهرستان ها فعال هستند و متاسفانه این موضوع مردم را به شدت با مشکل روبرو کرده و آنها ناراضی هستند.

*  اینکه بیمار برای تامین یک عدد سرم تمام داروخانه های شهر را جست وجو می کند که آیا یک سرم پیدا کند یا نه، اصلا زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی همانند فرمانده جنگ تنها بدون امکانات است

رییس دانشگاه علوم پزشکی همانند فرمانده جنگ تنها بدون امکانات است