مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-03سياسي

مرکز ثقل مهرواره ایجاد مشارکت مردمی بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مرکز ثقل مهرواره ایجاد مشارکت مردمی بود و سبب شد تا مردمی که تصور می شد نسبت به مسائل پیرامون بی خیال است به حل بیش از 50 هزار مسئله بپردازد.

- حجت الاسلام حسن شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با توجه به پایان نخستین مهرواره محله همدل، اظهار داشت: در شرایطی که همه گمان می کردند مشارکت های مردمی به حداقل رسیده است سازمان تبلیغات اسلامی کاری کرد کارستان و بنیاد هدایت کاری کرد که مردم از هر رنگ و صنفی پای کار بیایند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: عملکرد مهرواره سبب شد حتی اهل سنت نیز با برنامه سازمان تبلیغات اسلامی حس بگیرند؛ اینکه بیش از 50 هزار مسئله ثبت شود، کار بسیار مهمی است؛ استان ما نیز با ثبت 2800 مسئله در این مهرواره مشارکت داشت.

وی بیان داشت: نقطه ثقل مهرواره این بود که توانست مردم را به مشارکت بکشاند و بخصوص که این برنامه قبل از انتخابات اتفاق افتاد.

برخی تصور می کنند که مردم ما نسبت به اطرافشان بی خیال هستند اما همین مردم در این مهرواره 50 مسئله را طرح می کند و برای حل آنها اظهار آمادگی می کند؛ این نتیجه کار سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ثقل مهرواره ایجاد مشارکت مردمی بود

مرکز ثقل مهرواره ایجاد مشارکت مردمی بود