مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-03سياسي

ارائه خلاصه عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران


محمدجواد حق ‎شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، در آخرین جلسه علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، گزارش خلاصه عملکرد این کمیسیون در دوره پنجم را ارائه کرد.

- محمدجواد حق ‎شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، در آخرین جلسه علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، گزارش خلاصه عملکرد این کمیسیون در دوره پنجم را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد حق شناس در آخرین جلسه علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، در ارائه گزارش خلاصه عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای دوره پنجم شورا با برگزاری 177 جلسه رسمی و قریب به 185 جلسه غیر رسمی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته، صرف بیش از 4000 نفر ساعت کار کارشناسی مستقیم، بیش از 500 مصوبه در قالب اقدامات و تصمیمات متنوعی اعم از بررسی طرح ها، لوایح، گزارشات نظارتی، مکاتبات وارده به کمیسیون، بازدیدهای کمیسیونی، مصوبات داخلی کمیسیون و کمیسیون های مشترک را در کارنامه خود دارد.

وی در تشریح اهم فعالیت های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی افزود: در حوزه سیاستگذاری کلان و برنامه ریزی حوزه اجتماعی و فرهنگی اقداماتی همچون تصویب و پیاده سازی رویکرد پایداری فرهنگی و اجتماعی در احکام برنامه سوم توسعه بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خلاصه عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران

ارائه خلاصه عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران