مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-03بين الملل

یحیی سریع: شهر راهبردی بیجان، تحت تسلط آتشباری ارتش یمن قرار گرفت


سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که در جریان چهار روز از مرحله دوم عملیات «النصر المبین»، صدها کیلومتر از اراضی اشغال شده یمن، پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از پیشروی این نیروها در استان البیضاء در جنوب یمن خبر داد.

شبکه خبری المسیره به نقل از سریع گزارش داد، در جریان عملیات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، ارتفاعات عقبه القنذع در شهرستان نعمان واقع در استان بیضاء در جنوب یمن آزاد شد.

وی تأکید کرد که این پیروزی باعث ایجاد بازدارندگی در برابر عناصر تکفیری داعش و القاعده و حامیان سعودی، اماراتی و آمریکایی آنان شد.

سریع خبر داد که در جریان چهار روز از مرحله دوم عملیات النصر المبین ، صدها کیلومتر از اراضی اشغال شده یمن، پاکسازی شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی از همه طرفها به نزدیکی شهر بیجان واقع در استان شبوه قرار دارند و در تسلط آتشباری این نیروها قرار گرفته است.

سریع همچنین از تسلط نیروهای یمنی بر مسیر راهبردی القنذع خبر داد که مشرف بر جبهه های عملیاتی العبدیه و مراد در استان مأرب است.

وی با بیان اینکه پیشروی تا پاکسازی آخرین وجب از خاک یمن ادامه دارد، خطاب به ملت یمن گفت که روحیه ارتش و کمیته های مردمی بسیار بالاست و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی سریع: شهر راهبردی بیجان، تحت تسلط آتشباری ارتش یمن قرار گرفت

یحیی سریع: شهر راهبردی بیجان، تحت تسلط آتشباری ارتش یمن قرار گرفت