مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-03سياسي

آماده باش هلال احمر برای برپایی نقاهتگاه ها


دکتر کریم همتی از آماده باش جمعیت هلال احمر برای برپایی نقاهتگاه های موقت و دائمی خود برای مقابله با کرونا خبر داد.

- طرح "ایران مسئول" به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال می شود آماده باش هلال احمر برای برپایی نقاهتگاه ها دکتر کریم همتی از آماده باش جمعیت هلال احمر برای برپایی نقاهتگاه های موقت و دائمی خود برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر در خصوص آمادگی جمعیت هلال احمر در راستای کاهش آلام مردم در این روزهای سخت کرونایی گفت: جمعیت هلال احمر در این برهه زمانی که کشور با سختی های پیک پنجم کرونا مواجه شده این آمادگی را دارد تا در صورت درخواست وزارت بهداشت، در عرصه های مختلف به کمک شتافته و ظرفیت های خود را در راستای کمک رسانی به مردم بسیج کند.

وی افزود: یکی از ظرفیت های جمعیت هلال احمر با توجه به این که میزان بستری بیماران در بیمارستان ها به بالاترین سطح خود رسیده است، نقاهتگاه های موقت و دائمی است که می تواند در اختیار بیماران کرونایی قرار دهد تا باری از روی دوش بیمارستان ها برداشته و شهروندان با خیالی آسوده تر خدمات پزشکی را در سراسر کشور دریافت کنند.

همتی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر به دنبال ارائه طرحی با نام ایران مسئول به ستاد ملی کروناست که در صورت تصویب در ابعاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر برای برپایی نقاهتگاه ها

آماده باش هلال احمر برای برپایی نقاهتگاه ها