مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-03اقتصادي

فعالیت سیمانی ها و فولادی ها تا اطلاع ثانوی مطابق توافقات قبلی


جدیدترین اطلاعیه شرکت توانیر بیانگر این است که اعتراض ها، درخواست ها و پیشنهادهای انجمن های فولادی، کارخانه های تولیدکننده سیمان و حتی پیگیری ها، - جدیدترین اطلاعیه شرکت توانیر بیانگر این است که اعتراض ها، درخواست ها و پیشنهادهای انجمن های فولادی، کارخانه های تولیدکننده سیمان و حتی پیگیری ها، جلسات و درخواست های وزارت صنعت، معدن و تجارت موثر واقع نشده و با توجه به استمرار گرمای هوا، فعالیت صنایع مذکور تا اطلاع ثانوی مطابق توافقات قبلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که انجمن های فولادی (انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن نوردکاران فولادی) هریک ضمن ارائه پیشنهادات خود در جهت کاهش آسیب های ناشی از قطعی برق واحدها، خواستار تامین برق برای ادامه فعالیت های خود برای جلوگیری از کاهش تولید شدند.

علاوه براین فولادسازان بزرگ کشور همچون فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، گل گهر و … هرکدام ضمن اعلام کاهش تولید فولاد، نسبت به وارد شدن آسیب های بسیار همچون کاهش صادرات، تامین مالی مورد نیاز، مشکلات در حوزه اشتغال و ….

هشدار دادند.

همچنین در پی کاهش عرضه سیمان در بازار و افزایش شدید قیمت آن مسئولان وزارت صمت نیز خواستار تامین برق صنایع فولادی و سیمانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سیمانی ها و فولادی ها تا اطلاع ثانوی مطابق توافقات قبلی

فعالیت سیمانی ها و فولادی ها تا اطلاع ثانوی مطابق توافقات قبلی