مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:302021-08-03بين الملل

تظاهرات علیه محمود عباس در رام الله


شماری از شهروندان فلسطینی در مرکز رام الله تظاهرات برگزار کرده و خواستار کناره گیری «محمود عباس»، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

- شماری از شهروندان فلسطینی در مرکز رام الله تظاهرات برگزار کرده و خواستار کناره گیری محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، شماری از شهروندان فلسطینی در مرکز رام الله تظاهرات برگزار کرده و خواستار کناره گیری محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

در این تظاهرات که به مناسبت چهلمین روز کشته شدن نزار بنات ، فعال سیاسی فلسطینی به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان برگزار شد، تظاهرات کنندگان که عکس های بنات را در دست داشتند، شعار می دادند: برو برو ای عباس ، محمود عباس، تشکیلات خودگردان را منحل کن و استفعا بده ، عباس مسئول است ، هماهنگی امنیتی ننگ است، تشکیلات خودگردان نزار را ترور کرد ، ای آزادی کجایی .

همچنین معترضان پلاکاردهایی حمل می کردند که بر روی آن نوشته شده بود: برو برو، ما انتخابات می خواهیم، با هم برای درهم شکستن سرکوب نیروهای امنیتی، عدالت در پرونده نزار بنات اجرایی شود .

در این میان، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین که لباس شخصی به تن داشتند، تلاش کردند یکی از تظاهرات کنندگان را بازداشت کنند اما معترض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات علیه محمود عباس در رام الله

تظاهرات علیه محمود عباس در رام الله