مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-03بين الملل

شنود بن سلمان توسط ولیعهد ابوظبی، دوست دیرینه اش


یک رسانه لبنانی با اشاره به رسوایی اخیر جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس و شنود تلفن های همراه مقامات و افراد مختلف در سراسر جهان و به ویژه در منطقه از ابعاد پنهانی این پرونده جاسوسی و شنود مکالمات همراهان ولیعهد عربستان سعودی توسط دوست دیرینه او یعنی همتای اماراتی اش پرده برداشت.

- یک رسانه لبنانی با اشاره به رسوایی اخیر جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس و شنود تلفن های همراه مقامات و افراد مختلف در سراسر جهان و به ویژه در منطقه از ابعاد پنهانی این پرونده جاسوسی و شنود مکالمات همراهان ولیعهد عربستان سعودی توسط دوست دیرینه او یعنی همتای اماراتی اش پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در یادداشتی درباره رسوایی اخیر جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس و زوایای پنهان از این پرونده نوشت: جاسوسی یک شگرد است و پیش از آن که با گذشت زمان تکامل یابد و به شکل امروزی تجسس درآید همیشه در دیوان پادشاهان و شاهزادگان مشهور بوده است.

اما این امر تنها به طرف های متخاصم یا کسانی که بر سر پروژه های تجاری، زمینه های علمی، پزشکی و ایده اختلاف دارند، محدود نمی شود، بلکه وسیله ای برای برآورده کردن خواسته های کسانی است که پول دارند و همین مساله باعث می شود آنها باور کنند که علاوه بر کشور، قبیله یا خانواده خود قادر به اداره جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنود بن سلمان توسط ولیعهد ابوظبی، دوست دیرینه اش

شنود بن سلمان توسط ولیعهد ابوظبی، دوست دیرینه اش