مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-03اجتماعي

جدول زمان بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان اعلام شد


از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، «دستورالعمل و جدول زمان بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی 1401-1400» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، دستورالعمل و جدول زمان بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی 1401-1400 به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان، در سامانه Profile.

medu.

ir انجام می شود و فرآیند نقل و انتقال اضطراری تنها با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تأیید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیرسامانه نقل و انتقال در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس hrm.

medu.

ir به صورت دائم و موقت انجام خواهد گرفت.

بر این اساس، تصمیم گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پرورش استان ها در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی 12 تا 14 اسفند ماه 1400، انجام خواهد شد.

در بندهایی از این دستورالعمل آمده است: الف – نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی و پیمانی: شرط اولیه انتقال دائم، نداشتن تعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول زمان بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان اعلام شد

جدول زمان بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان اعلام شد