مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-03اقتصادي

گازرسانی به نیروگاه های برق خراسان رضوی 23 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری رقمی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گازطبیعی تحویل نیروگاه های تولید برق استان شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی در بخش خانگی، مصرف گاز در بخش نیروگاهی استان هم به بالاترین سطح خود رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: در چهار ماهه ابتدایی سال 1400، یک میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گازطبیعی تحویل نیروگاه های تولید برق استان شده و این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن(99) یک میلیارد و 375 میلیون مترمکعب بود.

  وی، مجموع گاز مصرفی خراسان رضوی در مدت چهار ماهه اول سال 1400 را سه میلیارد و 838 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: از این آمار یک میلیارد و 700 میلیون مترمکعب در بخش نیروگاهی، یک میلیارد و 404 میلیون مترمکعب در بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء و 741 میلیون مترمکعب هم در صنایع فولاد، سیمان و حمل ونقل استان مصرف شد.

افتخاری تصریح کرد: در روزهای پایانی تیر ماه و روزهای ابتدایی مردادماه امسال روزانه بالغ بر 26 میلیون مترمکعب گازطبیعی در نیروگاه های منطقه خراسان مصرف شد که این میزان به تنهایی بیشتر از تولید یک فاز پارس جنوبی و رکوردی بی سابقه در تاریخ مصرف گاز بخش نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به نیروگاه های برق خراسان رضوی 23 درصد افزایش یافت

گازرسانی به نیروگاه های برق خراسان رضوی 23 درصد افزایش یافت