مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-03پزشكي

روزهای سخت کرونایی در راه است/ قطعی بودن طغیان ویروس کرونا در زنجان


بر اساس پیش بینی مسؤولان بهداشت و درمان، جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، روزهای سختی را پیش رو دارد و از بین تلفات بیشتر و تعطیلی باید یکی را انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی، پیش بینی های انجام شده در مورد افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان محقق شد و تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی از چند روز گذشته روند افزایشی به خود گرفته است.

این در حالی است که به نظر می رسد توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی یا همان عادی انگاری وضعیت به کمترین میزان خود از زمان شیوع ویروس رسیده است.

تفاوت 180 درصدی رفتار در جامعه در مواجهه با کرونا در این میان تعارض در بین مردم در مواجهه با بیماری کووید 19 هم قابل تامل است چرا که با وجود سپری شدن اینهمه مدت و تلفات، هنوز اعتقادی به کرونا و عواقبت آن ندارد و بخشی از جامعه هم با وجود درگیری مستقیم با این بیماری به دلایل مختلف اعتقاد خود را به رعایت پروتکل های بهداشتی از دست داده و زندگی را به صورت عادی در پیش گرفته اند و جالب تر اینکه خیلی ها دربه در دنبال تزریق واکسن هستند عده ای هم با وجود فراخوان برای تزریق تمایلی به این امر مهم که تضمینی برای سلامت خود و حتی اطرافیان محسوب می شود، ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت کرونایی در راه است/ قطعی بودن طغیان ویروس کرونا در زنجان

روزهای سخت کرونایی در راه است/ قطعی بودن طغیان ویروس کرونا در زنجان