موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-03اقتصادي

افت خفیف دلار در معاملات جهانی


ارزش دلار مقابل برخی ارزها کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، تا پایان ماه جولای، میزان اوراق قرضه آمریکایی در اختیار کشورهای خارجی به هفت تریلیون و 98 میلیارد و 842 میلیون دلار رسیده است.

کسری تجاری آمریکا در یک ساله منتهی به این ماه معادل یک تریلیون و 11 میلیارد و 467 میلیون دلار اندازه گیری شده است که 345 میلیارد و 205 میلیون دلار از این کسری مربوط به تجارت با چین بوده است.

این کسری بودجه بزرگ همواره یکی از موارد اختلافی مهم با چین بوده و این کشور متعهد شده است در قالب فاز نخست توافق تجاری خود با آمریکا، این رقم را کاهش دهد.

اقتصاد آمریکا رفته رفته در حال احیای کامل است.

از مارس سال قبل دولت آمریکا به مانند بسیاری از کشورهای دیگر مجبور شد بخش بزرگی از کسب و کارها را تعطیل و قرنطینه سراسری برقرار کند.

که در نتیجه این محدودیت، بیش از 23 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست دادند.

هنوز هم حدود 9 میلیون نفر از آن ها بیکار باقی مانده اند.

دولت با تزریق حدود 6 تریلیون دلار نقدینگی و بانک مرکزی نیز با برنامه بزرگ خرید اوراق قرضه تلاش کرده اند تا از پیامدهای مخرب کرونا روی اقتصاد بکاهند.

طبق اعلام مرکز آمار اتحادیه اروپا، تا پایان ماه ژوئن نرخ بیکاری در منطقه یورو با 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت خفیف دلار در معاملات جهانی

افت خفیف دلار در معاملات جهانی