مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-03اقتصادي

تأکید براجرای سریع پروژه شهرهوشمند تبریز توسط ایرانسل


در دیدار مدیرعامل ایرانسل با استاندار آذربایجان شرقی، بر تسریع در انجام پروژه های زیرساختی ارتباطات استان، تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، دوشنبه، 11 مرداد 1400، با دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، در محل استانداری این استان، دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، مدیرعامل ایرانسل، با بیان اینکه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تاکنون 1200 میلیارد تومان در استان آذربایجان شرقی سرمایه گذاری کرده است، گفت: 600 میلیارد تومان از این مبلغ، در زیرساخت های ارتباطی شهر تبریز، سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه شبکه فیبرنوری ایرانسل در راستای اجرای پروژه های شهر هوشمند، در شهرهای مختلف ایران، از جمله در استان های همجوار مانند اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی، طراحی و اجرا شده است، افزود: ما آماده سرمایه گذاری برای اجرای پروژه فیبرنوری در شهر تبریز به میزان 180 کیلومتر و با مجموع سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیارد تومانی هستیم.

عباسی آرند، همچنین با اشاره به افزایش بی سابقه تقاضای مصرف دیتا پس از همه گیری بیماری کرونا، گفت: اجرای هر چه سریعتر پروژه های زیرساختی و توسعه دسترسی به خدمات ارتباطی، نقش بسیار مهمی در رشد اقتصاد دیجیتال، به خصوص در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید براجرای سریع پروژه شهرهوشمند تبریز توسط ایرانسل

تأکید براجرای سریع پروژه شهرهوشمند تبریز توسط ایرانسل