مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-03پزشكي

افزایش بیماران کرونایی در اراک/ 70 درصد تخت های بیمارستان دراختیار بیماران کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، شیب تند افزایش بیماران کرونایی در شهر اراک، تعداد افراد مبتلا به این بیماری را به 70 هزار و 128 نفر رساند و جان 5 نفر دیگر را گرفت.

بر اساس آخرین آمارها 446 بیمار جدید کووید 19 بر اساس آخرین یافته های آزمایشگاهی طی 24 ساعت گذشته، در استان مرکزی شناسایی شدند که کار 83 نفر را به بیمارستان ها کشاند.

از زمان شیوع این ویروس تاکنون 70 هزار و 128 نفر در استان مرکزی به بهداشت و درمان 70 درصد تخت های بیمارستان امیرالمومنین(ع) را به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

مراجعه روزانه 250 بیمار کرونایی به بیمارستان امیرالمومنین علی خانی دخت رییس این بیمارستان در این رابطه می گوید: 6 بخش بیمارستان امیرالمومنین(ع) به بیماران کرونایی اختصاص یافته که 70 درصد ظرفیت بیمارستان را شامل می شود.

به گفته وی روزانه 250 بیمار سرپایی به این مرکز مراجعه می کنند که کار 25 تا 30 بیمار به بستری شدن کشیده می شود.

 مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک می گویند: برنامه واکسیناسیون افراد بر اساس سند ملی در استان در حال انجام است و مشکلی در تزریق واکسن به گروه های هدف وجود ندارد.

خبرنگاران و رانندگان و معلمان واکسن زدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس امروز نیز طرح واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان و معلمان اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران کرونایی در اراک/ 70 درصد تخت های بیمارستان دراختیار بیماران کرونایی

افزایش بیماران کرونایی در اراک/ 70 درصد تخت های بیمارستان دراختیار بیماران کرونایی