مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-03اجتماعي

خشونت در راس پرونده های کیفری فارس قرار دارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس اعلام کرد که خشونت در راس پرونده های کیفری استان قرار دارد.

- ایسنا/فارس معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس اعلام کرد که خشونت در راس پرونده های کیفری استان قرار دارد.

اسماعیل اکبری با اشاره به اجرای پروژه ملی کنترل و کاهش خشونت در فارس، گفت: در هر استانی این پروژه در یک منطقه به صورت پایلوت اجرایی شده است که در استان فارس شهر صدرا با توجه به ترکیبی جمعیتی و آسیب های اجتماعی، برای اجرای این پروژه انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس، او افزود: براساس این مدل از ابتدای سال 99 برنامه های مختلف آموزشی، تسهیلگری و پیشگیرانه در شهر صدرا اجرا شده است که در مرحله نخست، مدیریت پروژه برعهده یکی از روانشناسان باتجربه و بنام قرار گرفت.

این مقام قضایی با بیان اینکه اجرای این پروژه نیازمند هماهنگی و همکاری 32 دستگاه و سازمان است، عنوان کرد: سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش، علوم پزشکی، شهرداری صدرا، نیروی انتظامی و .

در این پروژه همکاری می کنند.

اکبری اعلام کرد: از ابتدا تا پایان سال 99 نزدیک به 84 برنامه آموزشی برای گروه های مخاطب مختلف مانند دبیران آموزش و پرورش، رانندگان، دانش آموزان، خانواده ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت در راس پرونده های کیفری فارس قرار دارد

خشونت در راس پرونده های کیفری فارس قرار دارد