مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-03دانش

اعلام شاخص های تجلیل از اساتید نمونه کشوری


قائم مقام وزیر علوم از تجلیل از 17 استاد نمونه کشوری از 15 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: این اساتید در شاخص های علوم انسانی و هنر، - قائم مقام وزیر علوم از تجلیل از 17 استاد نمونه کشوری از 15 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: این اساتید در شاخص های علوم انسانی و هنر، علوم پایه، دامپزشکی و فنی مهندسی امروز مورد تجلیل و تقدیر می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا باقری در مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری که امروز به صورت مجازی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: از تعداد کل اساتیدی که در کل کشور تلاش می کنند و زحمت می کشند تعداد کمی امروز به عنوان استاد نمونه انتخاب شدند.

در واقع تمامی استادان نقش موثری در توسعه علوم و فناوری کشور دارند اما به دلیل محدودیت های موجود در شرایط فعلی امکان حضور اعضای بیشتر در این مراسم وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری با تاخیر برگزار شد و در سال جدید هم به دلیل تاخیر سال گذشته این مراسم با تاخیر برگزار شد؛ اما در عین حال طبق تاکید وزیر علوم که عنوان نموده اند این جلسه در دولت فعلی برگزار شود تلاش کردیم مراسم امسال نیز عقب نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شاخص های تجلیل از اساتید نمونه کشوری

اعلام شاخص های تجلیل از اساتید نمونه کشوری