مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-03سياسي

اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب شدند


رییس مجلس طی نامه ای اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری مشخص شدند.

  بر این اساس، 1400 و تصمیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب می شوید.

  در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است بدیهی است دستگاه های ذیربط براساس مفاد ماده 215 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را به عمل آورده، امکانات و تسهیلات و همچنین مدارک، مستندات و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اسامی اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به شرح زیر است: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم به عنوان رییس هیأت تحقیق و تفحص، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران به عنوان نائب رییس این هیأت، سارا فلاحی به عنوان نائب رییس هیأت ، یعقوب رضازاده دبیر هیأت و همچنین حسن همتی، وحید جلال زاده، شبیب جویجری، شهریار حیدری عضو هیأت، ابراهیم رضایی، مالک شریعتی، ابوالفضل عمویی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمدحسین فرهنگی، روح الله متفکر آزاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب شدند

اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب شدند