مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-03سياسي

حضور مردم در صحنه های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است، گفت: امر تبلیغ با ریشه قرآنی مهمترین ماموریت این نهاد است.

- ، نصرت الله لطفی بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس این نهاد در سال 1359 و با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد عمومیِ مردمی و غیر دولتی در عرصه های تبلیغی فعالیت دارد، گفت: امر تبلیغ با ریشه قرآنی مهمترین مأموریت مشخص شده این نهاد توسط امام خمینی (ره) بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برهه های مختلف با بسیج مردم و امکانات و ارگان ها در راستای هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های تبلیغی و انقلابی حرکت کرده است، افزود: این نهاد تنها نهادی است که با حکم قانون حداقل 25 دستگاه اجرایی تشکیل دهنده آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه خرد جمعی و هم افزایی در راستای پشتوانه امنیت ملی و به نمایش گذاشتن تجلی مردم با هرگونه امکانات از ظرفیت های این نهاد است، ادامه داد: از ابتدا تا به حال دستاوردهای زیادی داشته ایم و الحمدلله پشتوانه این دستاوردها مردم همیشه حاضر در صحنه ایران عزیز بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در صحنه های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است

حضور مردم در صحنه های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است