مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-03سياسي

باید از افراد با تجربه در مواجهه با جرائم مختلف استفاده کرد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: وقتی که کسی با تجربه چندین ساله در مواجهه با جرائم مختلف می تواند به ما کمک کند و از ما جلوتر است، - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: وقتی که کسی با تجربه چندین ساله در مواجهه با جرائم مختلف می تواند به ما کمک کند و از ما جلوتر است، باید از این فرد استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، علی غلامی در سومین و آخرین روز جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها با محوریت کارآفرینی گفت: استفاده از ایده دیگران قبل از این که یک توصیه دینی باشد، اقتضای عقل است.

وقتی افرادی کاری را در یک بازه زمانی طولانی انجام داده اند و نکاتی را می توانند تذکر دهند که ممکن است ما هیچ گاه به آنها پی نبریم، لذا شرط عقل است که از این فرصت بی نظیر استفاده شود.

وی افزود: جرم همیشه از مجرمان یک قدم عقب تر است و چون با گستره جرم و سرعت به روز شدن آن ها مواجه ایم، پیشگیری از آن ها برای یک معاونت سخت و ناممکن است.

وقتی که کسی با تجربه چندین ساله در مواجهه با جرائم مختلف می تواند به ما کمک کند و از ما جلوتر است، باید از این فرد استفاده کرد.

در ادامه غلامی به مسائل و مشکلات مطرح شده درحوزه استارتاپ ها پاسخ داد و گفت: بسیاری از مشکلات مطرح شده در حوزه استارت آپ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از افراد با تجربه در مواجهه با جرائم مختلف استفاده کرد

باید از افراد با تجربه در مواجهه با جرائم مختلف استفاده کرد