مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-03اقتصادي

رشد 8درصدی تقاضای خدمات مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در استان سمنان


 رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از رشد هشت درصدی تعداد تقاضای دریافت خدمات مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد .

- ایسنا/سمنان  رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از رشد هشت درصدی تعداد تقاضای دریافت خدمات مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد .

مهدی رجایی فرد 12 مردادماه اظهار کرد: در طی سه ماهه اول سال جاری 9923 مورد مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی تحت پوشش انجام شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است.

وی با بیان این که به منظور دستیابی به ارتقای ایمنی در تردد جاده ای و کاهش تصادفات نظارت های میدانی و سیستمی بر روی ناوگان انجام می شود گفت :علی رغم رشد 8 درصدی مراجعه به مراکز 51 درصد خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان در وهله اول مردود شده اند که این آمار نشانگر اثربخشی تشدید نظارت ها از مراکز استان ، پایش مداوم سامانه معاینه فنی از سوی اداره ایمنی و ترافیک و به تبع آن دقت عمل مضاعف مراکز است که در این خصوص استان سمنان در جایگاه دوم کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 8درصدی تقاضای خدمات مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در استان سمنان

رشد 8درصدی تقاضای خدمات مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در استان سمنان