مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-03بين الملل

توقف فروش سهام پل معلق استانبول به چینی ها


منابع آگاه خبر می دهند فروش سهام پل معلق مهم استانبول که از روی تنگه بوسفوروس می گذرد به سرمایه گذاران چینی تعلیق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از بلومبرگ انگلیسی، منابع آگاه خبر می دهند فروش سهام پل معلق مهم استانبول که از روی تنگه بوسفوروس می گذرد به سرمایه گذاران چینی تعلیق شده است.

به این ترتیب یاتیریم هولدینگ، که حق کاربری پل یاووز سلطان سلیم را تا 2027 در اختیار دارد، مذاکرات با گروهی از سرمایه گذاران چینی را متوقف کرده است.

هولدینگ اکسپرس وی نتورک اند تکنولوژی چین که مالکیت آن به عهده گروه چاینا مرچنتز است، کنسرسیومی با 5 سرمایه گذار دیگر داده است و برای خرید 51 درصد از سهام کاربری پل از سال 2019 به ازای 689 میلیون دلار، در حال مذاکره می باشد.

موفقیت این مذاکرات به فاینانس مجدد وام 1.

6 میلیارد دلاری ای بستگی دارد که در زمان ساخت پل در 2013 اخذ شده است.

منابع آگاه می گویند اختلافات در مورد شرایط دقیق این فاینانس مجدد، که با بانک هایی مانند بانک صنعت و تجارت چین، بانک چین و بانک تجارت چین پشتیبانی خواهد شد، در حال حاضر باعث تعلیق این توافق شده است.

شرکت یاتیریم با پیشنهاد خریداران چینی که می خواستند پول این سهام را تا زمانی که توافقی در مورد فاینانس مجدد وام امضا شود، در یک حساب امانی قرار دهند موافقت نکرده و خواهان پرداخت کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فروش سهام پل معلق استانبول به چینی ها

توقف فروش سهام پل معلق استانبول به چینی ها