مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-03اقتصادي

سهولت دسترسی به پارک فناوری پردیس با راه اندازی جاده کنارگذر و سردر ورودی فاز 2


مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس گفت: جاده کنارگذر و ورودی فاز 2 پارک، با توجه به روند رو به رشد استقرار شرکت ها و افزایش ترافیک به بیش از 4 هزار وسیله نقلیه در روز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، احمد شیرازنژاد گفت: پارک فناوری پردیس در فاز دوم توسعه خود، نیاز به تعریف ورودی جدیدی داشت، ورودی ای که در فاصله اندک با سردرب فاز اول مجموعه قرار داشته و مانند رویه معماری ساختمان های پارک از وجوه نوآورانه توام با فناوری های نوین برخوردار باشد.

او ادامه داد: احداث کنارگذر بزرگراه نیز کمک شایانی به توزیع بار ترافیکی ورودی به پارک نموده و همچنین ایمنی نفرات و خودروهای عبوری از مسیر کندرو را تامین می کند.

شیرازنژاد افزود: سردر ورودی فاز 2 ضمن برخورداری از ویژگی های عملکردی و ارزش های زیبایی شناسی، باید از وجوه نوآورانه توام با فناوری های نوین نیز برخوردار بوده و اصول و ارزش هایی از میراث هنر و معماریِ سرزمین ایران داشته باشد.

مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس گفت: بزرگترین چالش پیش رو در اجرای پروژه بهسازی کنارگذر، تعریض پل مسیل واصفجان و همچنین جابجایی خط 20 کیلو ولت موجود بود که در تعامل با سازمان های مربوطه و توسط پارک انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهولت دسترسی به پارک فناوری پردیس با راه اندازی جاده کنارگذر و سردر ورودی فاز 2

سهولت دسترسی به پارک فناوری پردیس با راه اندازی جاده کنارگذر و سردر ورودی فاز 2