مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03سياسي

اختصاص 100 میلیارد تومان از محل اوراق خزانه اسلامی به جاده های نهاوند


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار مازاد از محل انتشار اوراق خزانه اسلامی برای تسریع در تکمیل محورهای مواصلاتی نهاوند به این شهرستان اختصاص داده شد.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: اعتبار مازاد تخصیص یافته به شهرستان نهاوند علاوه بر اعتبارات جاری سال 1400 و محل ماده 56، برای تکمیل سه محور اصلی مواصلاتی نهاوند از محل اوراق قرضه اسلامی تخصیص داده شده است.

وی به طرح های در حال تکمیل نهاوند در حوزه راه های اصلی شهرستان اشاره کرد و افزود:  پروژه آورزمان یکی از محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان است که در حال حاضر دارای 50 میلیارد تومان اعتبار است که از این میزان 30 میلیارد تومان آن از محل اوراق قرضه اسلامی اضافه شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این محور، پروژه جاده نهاوند بروجرد نیز علاوه بر اعتبارات جاری مبلغ 30 میلیارد تومان از محل اوراق قرضه اسلامی را دریافت کرده است.

وی گفت: محور ارتباطی نهاوند به سه راهی کنگاور در حال حاضر دارای 180 میلیارد تومان اعتبار است که 120 میلیارد تومان آن از محل ماده 56, 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات سال 1400 و مبلغ 40 میلیارد تومان نیز از محل اوراق قرضه اسلامی تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان از محل اوراق خزانه اسلامی به جاده های نهاوند

اختصاص 100 میلیارد تومان از محل اوراق خزانه اسلامی به جاده های نهاوند