مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03سياسي

تعجب محققان خارجی از ساخت واکسن رازی/کووپارس واکسنی در تراز جهانی است


مدیر تحقیق و توسعه و محقق موسسه رازی گفت: واکسن رازی کووپارس ساخت این موسسه در تراز جهانی است و بیشترین شباهت را به واکسن شرکت نووکس آمریکا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج ،سید رضا بنی هاشمی، مدیر تحقیق و توسعه و محقق موسسه رازی، درباره وبینار بین المللی واکسن های کووید-19؛ چالش ها و فرصت ها که به میزبانی موسسه رازی برگزار شد، گفت: این وبینار با دعوت از محققان برتر جهان با این شرط که حتما ایرانی و در حوزه های مختلف واکسن فعالیت داشته باشند، برگزار شد.

وی افزود: در این نشست سعی شد محققان حوزه های مختلف واکسن سازی حضور داشته باشند تا بتوانند علاوه بر سخنرانی در مورد روند تولید واکسن های کرونا در دنیا و مقایسه آنها، به سوالات شرکت کنندگان نیز پاسخ دهند.

دکتر بنی هاشمی با بیان این که تا کنون نظرات متفاوت و در موارد زیادی غیرعلمی در شبکه های اجتماعی در مورد واکسن های کووید-19 مطرح شده است، تاکید کرد: بحث در مورد کارایی واکسن های کووید-19 ساخت کشورهای مختلف و تاثیر این واکسن در کاهش مرگ و میر، از موضوعات مهم این نشست بود تا اطلاعاتی خالص در دسترس مردم به ویژه افراد تحصیلکرده علاقه مند به این موضوع قرار گیرد.

مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با بیان این که واکسن هایی که تا کنون در جهان در مورد  کووید-19 ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعجب محققان خارجی از ساخت واکسن رازی/کووپارس واکسنی در تراز جهانی است

تعجب محققان خارجی از ساخت واکسن رازی/کووپارس واکسنی در تراز جهانی است