مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03بين الملل

پمپئو: ادامه مذاکرات با ایران دیوانگی است


وزیر امورخارجه پیشین آمریکا هم راستا با ادعاهای مقامات صهیونیستی و آمریکایی مبنی بر نقش ایران در حمله به نفتکش اسراییلی، ادامه مذاکرات هسته ای واشنگتن با تهران پس از این حادثه را دیوانگی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مایک پمپئو وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز ادعاهای بی اساس مقامات رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا درخصوص دست داشتن ایران در حمله به یک نفتکش مِرسِر استریت در نزدیکی عمان را تکرار کرد.

وی در ادامه جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را به ضعف در برابر ایران متهم کرد و با تکرار ادعاهای خود گفت که دیوانگی است پس از آنکه ایرانی ها یک بریتانیایی و یک رومانیایی را کشتند، مذاکرات با ایران در وین ادامه یابد.

پمپئو رویکرد دولت بایدن در تلاش برای احیای برجام باوجود آن چه آن را حملات ایران به کشتی ها و منافع غرب و متحدانش می خواند را محکوم کرد و خواستار توقف مذاکرات وین شد.

وزیر امورخارجه پیشین آمریکا که به نظر می آید به شدت از ادامه رایزنی ها بر سر احیای برجام به خشم آمده است، تاکید کرد که بایدن در اتخاذ مواضع سرسختانه درقبال کشورهایی چون روسیه، چین، ایران و کره جنوبی شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو: ادامه مذاکرات با ایران دیوانگی است

پمپئو: ادامه مذاکرات با ایران دیوانگی است