مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03سياسي

فرمانده کل ارتش:ارتش متعلق به مردم است


امیر سرلشکر موسوی با اشاره به خدمت رسانی نیروهای چهارگانه ارتش در استان های کم برخوردار گفت: ارتش متعلق به مردم ایران است و در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و اهداف نظام گام برمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دفاع پرس، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ارتش در استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم ایران است و در راستای اهداف نظام گام برمی دارد؛ در واقع ارتش امانت ملت در دست فرماندهان است.

وی افزود: هر زمانی که ملت ایران به کمک نیاز داشته باشند، ارتش با سرعت و تمام توان در آن عرصه حضور پیدا می کند.

این عرصه ممکن است روزی در حوزه دفاع از آسمان ها، دفاع از حدود و ثغور، تمامیت ارضی و صیانت از دریاها و یا حضور در اقصی نقاط جهان به منظور نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: البته در زمان هایی هم ارتش و سایر نیروهای مسلح برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنها در حوادث ناگواری چون بیماری کرونا، سیل و زلزله و یا آبرسانی در زمان خشکسالی، وارد عرصه خدمت رسانی می شوند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به نحوه کمک رسانی در استان ها و شهرستان هایی که دچار حوادث غیرمترقبه می شوند، گفت: در شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش:ارتش متعلق به مردم است

فرمانده کل ارتش:ارتش متعلق به مردم است