مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03سياسي

تخصیص 100میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سه محور مواصلاتی نهاوند


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سه محور مواصلاتی نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سه محور مواصلاتی نهاوند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا شهبازی سه شنبه12مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده از محل انتشار اوراق خزانه اسلامی، 100 میلیارد تومان اعتبار برای سه محور مواصلاتی مهم شهرستان نهاوند تخصیص یافت که با این تخصیص اعتبار قطعا در روند ساخت این پروژه ها تحول چشمگیری ایجاد خواهد شد.

وی افزود: ️ با توجه به مطالبات به حق مردم شریف شهرستان نهاوند و با پیگیری هایی که انجام دادم علاوه بر اعتبارات جاری سال 1400 برای محورهای مواصلاتی شهرستان و همچنین تخصیص منابع از محل ماده 56، مبلغ 100 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل سه راه اصلی مواصلاتی نهاوند از محل اوراق قرضه اسلامی تخصیص یافت.

شهبازی با بیان اینکه با تخصیص این اعتبار تحولی ساختاری در تخصیص اعتبارات جاده های مواصلاتی نهاوند رخ داده است، تأکید کرد: با احتساب این اعتبار در مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه محور نهاوند_آورزمان 50 میلیارد تومان، برای پروژه محور نهاوند_بروجرد مبلغ 30 میلیارد تومان و برای پروژه محور نهاوند_


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سه محور مواصلاتی نهاوند

تخصیص 100میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سه محور مواصلاتی نهاوند